وبلاگ

راهنمای خرید کارواش خانگی

راهنمای خرید کارواش خانگی

آب پر فشار یکی از بهترین راه حل ها برای تمیز کردن سطوح مختلف مانند ماشین و سطح زمین و دیوار و … است و حتما برای شما پیش آمده که ماشین خود را به کارواش های عمومی برده و زمان زیادی را و همچنین هزینه زیادی را برای شستشوی خودرو خود صرف کرده باشید. ولی راه حل بسیار کم هزینه تر و با صرف زمان کمتری هم وجود دارد که علاوه بر شسشتوی ماشین و خودرو می توانید بسیاری دیگر از کارهای شسشتوی منزل از آبپاشی گل و گیاه و درختان گرفته تا سرویس کولر در اوایل تابستان ، شسشتوی کف حیاط و پارکینیگ برای پاک کردن روغن ریخته شده از ماشین ها ، شستشوی نمای ساختمان و بسیاری دیگر از کارهایی که میتوانید بوسیله یک کارواش خانگی انجام دهید.
کارواش خانگی یا واتر جت خانگی یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای شستشوی خودرو و سطوح مختلف است که در کمترین زمان ممکن و با حداقل میزان مصرف آب کار شستشو را انجام می دهد و در واقع یکی از مزیت های مهم کارواش خانگی مصرف آب بسیار پایین آن است به طوری که می توان تنها با یک سطل آب یک خودرو سواری را شست و تمیز کرد.

نکات مهم در انتخاب کارواش

میزان فشار آب خروجی کارواش خانگی

از مهمترین نکات مهم در انتخاب کارواش خانگی میزان فشار خروجی آب است که با واحد بار گفته می شود و کارواش ها از 60 یا 80 بار وجود دارند تا حدود 200 بار که هرچقدر میزان فشار خروجی آب کارواش بیشتر باشد، آب با فشار بیشتری از نوک لنس یا تفنگی کارواش بیرون می آید و راحت تر آلودگی ها و چربی ها را از سطوح مختلف پاک میکند.
در کارواش خانگی آب از طریق که پمپ که توسط موتور کارواش راه اندازی میشود به بالاترین میزان فشار خود میرسد و هرچقدر موتور کارواش خانگی قوی تر باشد آب با فشار بیشتری از نوک تفنگی بیرون می آید و در اصطلاح مقدار بار بیشتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *